Ano, to je dobrá otázka. Na přesnou odpověď bych potřeboval adresu webu. Ideální situace by byla, pokud by původní adresy zůstaly platné a nové přátelské by byly ošetřeny použitím kanonické adresy pomocí povelu rel="canonical", odpadlo by přesměrování na nové adresy a zároveň by se "nedráždily" vyhledávací roboti. Povel před časem vymyslel google pro nežádoucí duplicitní obsah tak, že jednu verzi stránky "svatořečil".
Toto řešení ale je těžko proveditelné např. při výměně celého CMS - redakčního systému za jiný.
Na druhou stranu je třeba dodat, koho dnes SEF skutečně zajímá. A osobně si myslím, že nikoho. Vyhledávače umí zpracovat i URL adresy bez SEF, uživatelé URL také neopisují z papírku.
Jedině bych se neodvážil prezentovat redesign nebo nový projekt bez SEF. Klient by si myslel, že jsem se zbláznil.